Ny tv

Ja andledningen till att jag inte skrivit något än är väll för att jag varit i stan hela dagen och kollat på tv och äntligen fick jag köpt en. Wiie vad glad jag är helt över lycklig just nu :D ska lägga in bilder på den imorgon såååå fin :) Ska spela in musik videon imorgon också så får se när jag har tid att skriva, har även pro imorgon också. Sjukt segt :( får hoppas att det går bra, verkligen. Mina matteprov brukar ju inte gå för bra, brukar sluta med precis G haha , men det är ju iaf bättre än IG ?(A) Nej nu måste jag sova ska upp klockan 06:00 imorgon. Hur har eran söndag varit då? Btw min första alkohol fria helg på länge, känner mig hur stolt som helst haha fast egentligen är det inte ens svårt att hålla sig en helg? Men det blir ändå det på något sätt hihi. Nu måste jag verkligen sova annars kommer det vara en gring emma under inspelningen imorgon vilket vi inte vill haha eller iaf inte jag. Hörs imorgon, ha det bra alla och sov gott nu!

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback