Ingen inspelning

Inspelningen av musikvideon skulle ske idag men icke då, gustav ( som ska spela min pojkvän ) i filmen var tvungen att gå och bli sjuk. Och det är dom scenerna som vi skulle spela in idag, så ja det va tråkigt. Hoppas han blir frisk tills imorgon så vi hinner med allt känner att tiden inte ritkigt räcker till. Hade prov idag också ( det ändå jag hade haha ) det gick bra eller ja sådär, men hoppas på ett G iaf ! Sen har jag inte gjort så mycket idag, sovit, plockat iordning på mitt rum, gjort mat till mig och putte och lekt lite med honom. Han gick för en stund sen så då kunde jag ju passa på att skriva lite. Gud va jag lovar att jag ska lägga in bilder hela tiden, haha men aldrig får jag någon tid. Suck ! Låten till videon blev också klar idag så det känns verkligen bra, har varit ett himla skönt. Den låten stäpps förmodligen när musikvideon är klar men det beror på vet inte riktigt hur vi gör :P Det återstår att se helt enkelt. Nej nu ska jag få klart min engelska läxa som skulle varit inne för ett tag sen :$ hihi, men bättre sent än aldrig inte sant? Hur har eran dag varit idag då? Ta hand om er.

Peace and love

Kommentarer
Martina säger:

Vad tråkigt att ni inte kunde spela inte idag, men går du media i med att ni håller på med film eller? :)

2009-04-27 | 20:28:08
Bloggadress: http://miniimartina.blogg.se/
Martina säger:

Svar. jasså vad kul, de gör ja med :) vilken inriktning? själv går jag expo :)

2009-04-28 | 17:04:40
Bloggadress: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback