Hos Elin dag 3

Igår hjälpte vi Elins bror + familj att flytta, just nu har dom tre lägenheter så dom hade ganska mycket att göra så vi fick hjälpa till lite med att flytta ut och sen in allt. Det var typ det vi gjorde på dagen, det tog sina timmar. Putte fick sin magkatarr mitt under allt så han fick jätte ont stackarn :/ Hade inte käkat på hela dagen heller så alla var helt grininga och hungriga typ. Vid halv 6 eller någonting började Elin göra mat för då hade vi kommit hem. Men innan det blev det en god och efterlängtatd dusch som behövdes! Sen bjöds på pasta och köttfärsås, mycket gott ! Elins bror och hans flickvän jenny kom också förbi och käkade, efter maten blev det till att åka till systemet för Elin ovh Putte behövde påfyllning. Så då åkte vi med Tobbe ( Elins bror ) och fixade det. Väl hemma igen blev det till att jag satt vid datan, Putte spelade xbox, Elin satt och skrek vad Putte skulle göra samtidigit som hon var med och camade med mig och Tommy på ett hörn haha.

Till det blev det även att dricka lite eller iaf börja, sen blev det ölspel och då fick både Elin och Putte i sig lite för mycket tror jag haha, för båda två blev redigt fulla eller iaf började bli det haha. Vi fortsatte med massa olika ölspel tills Elin trodde att hon skulle spy ungefär då fick vi sälslap av två av Elins vänner, eller en av dom var det iaf den andra var vän med Elins vän haha. Fredrik och Nina hette dom och dom fick vara med och spela - jag har aldrig fast dock utan dricka. Men det va kul ändå, Putte blev fruktansvärt full och slängde i sig massa konstiga tabletter och hade sig, haha söt :P Fast just då var han inte det för då blev jag lite grinig på han, man får inte ta tabletter och alkohol dummer ! Iaf sen så hände det inte så mycket för alla blev så himla trötta, skulle se på skräck film men alla typ somnade. Putte låg och snarkade efter kanske 10 min och då fick inte Elin någon plats för han tog upp hela så då gick hon in och la sig i sängen, vi andra fortsatte kolla fast dock såg jag inte spciellt mycket för jag somnade nog också ganska fort haha.

Vaknade nu för en halvtimma sen och sitter här ganska seg i huvudet och ska nog få mig någonting i magen snart tror jag, sitter och kollar på någon halv rolig kanal. Fast egentligen är den inte rolig den är så tråkig så den blir rolig typ haha. Vi åker vid 5 tiden idag så det är typ bara några timmar kvar med Elin nu. Känns som tiden har gott jätte fort :/ Men ändå så har vi hunnit med ganska mycket :) Alltid kul att komma bort hemifrån ibland men så är det skönt att komma hem sen också. Elin har varit så snäll och alla andra också så det har varit jätte roligt att vara här :)

Vi bestämmde även att Elin ska komma ner i sommar och vara med på talangjakten iår och även troligtvis när Björn Rosenstöm kommer om han kommer nära det då så stannar hon ett par dagar, mycket trevligt ! Nej nu ska jag kolla tv och käka lite tror jag, så detta blir det sista jag skriver ifrån Örebro men kommer hem ganska sent idag så får se om jag orkar skriva sen igen annars skriver jag ju imorgon. Imorgon ska även Oliwia ha sin 17-års fest så då blir det mera party :) Har ju "festat" eller ja inte festat men drukit alla dagar vi varit här nu utan idag då :P Åh så dumma är vi nog inte så vi dricker idag också, haha inte jag iaf.

Hoppas alla har haft det bra runt om i Sverige jag har haft ett toppen lov hitills iaf :) Men tror säkert att det sista blir toppen det också. Saknar alla där hemma <3 men vi ses snart, ha det bäst alla vi hörs

Peace and love


Kommentarer
märta säger:

fin blogg du har. ha en glad påsk :) <3

2009-04-09 | 14:41:29
Bloggadress: http://singoursong.blogg.se/
Anonym säger:

shoo :)

allt bra me dig? :)

GLAD PÅSK på dig :)

hoppas du fick mycke godis när du klädde ut dig o letade efter godis igår :) hahaha



ha en trevlig helg och ta d lugnt me drickandet nu :) haha



ha d bra. bye

2009-04-10 | 07:09:20
Bloggadress: http://unik.blogg.se/
Frida säger:

Tiden går ju fort när man har roligt. :)

2009-04-10 | 09:45:15
Bloggadress: http://hjartatsmening.blogg.se/
BJERNHAGEN säger:

> Kom in och lyssna mitt band vetja!

Lägg oss på minnet, shadow of the room :)

ny fräsch design ligger uppe också.

2009-04-11 | 14:02:39
Bloggadress: http://lisabjernhagen.blogg.se/
KalsongMorsan säger:

Tack, tack för all hjälp! :D

hihi ^^

Ni får komma till örebro nästa helg då ska vi ha inflyttningsfest haha ni som gillar att dricka & parta!

2009-04-13 | 20:45:08
Bloggadress: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback