Förlåt

Ber så mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen, inte min mening alls. Hur är det med alla då? Själv är det bra fast det är fullt upp nu och det kommer det vara ganska långt fram över skulle jag tro. Har mycket att plugga, nationella prov nästa vecka. Sen håller jag på med en musikvideo också som ska vara klar om 3 veckor ungefär. Så det är mycket på gång nu och massa som inte gjorts som behöver göras. Matte prov nästa vecka, eller vänta nu vi ska ha prov på fredag? men då har vi ju nationella? nu blev det lite svårt, får kolla med någon i klassen eller någon kanske som läser ifrån klassen? Isf skriv gärna så jag vet om det. I onsdags var det tema dag i skolan och det handlade om sex , kärlek och massa annat. det var intressant men väligt långtråkigt efter ett tag, bilder kommer upp senare. ( har dom på mobilen och har tappat bort sladden ) bilderna ifrån örebro är på väg men det går lite trögt. Fick fixat min data nu i veckan också så nu är den fri ifrån massa skit , hur gött som helst. Nu ska jag städa, plugga, äta, skriva, prata om musikvedion med dom andra ( det är ett grupp arbete i skolan men ska göra det på en ny egen låt , eller egen och egen inte bara jag som rappar men jag och två till så det är en egen låt ändå ) det kommer nog blir nice hoppas jag iaf. Bara alla kan komma överens, det är många viljor med i spelet och eftersom man ligger på VG nästan MVG så vill man ju inte ramla ner för man gör ett dåligt jobb liksom ^^ Nej nu hinner jag inte skriva mera, hoppas alla har det bra ! skriver kanske mer ikväll det återstår och se måste se till att få uppdaterat bdb och facebook också :/ hehe lite segt ibland är det faktiskt ^^

Peace and love

Kommentarer
stina säger:

joo, ja.. jag önskar att jag hade skrikit så att han blev rädd och aldrig ville göra om det.. men jag kunde ju inte sluta skratta.. han kommer göra det igen då va...?

2009-04-17 | 23:18:19
Bloggadress: http://sstinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback