Finns bara ett lag i götet

Ja det är ju sant som det är sgat , det finns bara ett lag i götet och det är ju självklart änglarna ! Idag är det derby och man är riktigt laddad faktiskt, redan fixat allt inför ikväll och är redan taggad på att åka in. Men det är ju ett tag kvar tills den börjar. Alla som läser håller på blåvitt hoppas jag? Klart ni gör det finns ju inget annat lag eller vad säger ni? haha. Ifk - Öis denna matchen kan bara sluta med seger asså, humör är på topp, vädret är hyffsat ( det regnar ju iaf inte ) hoppas spelarna gör sitt absolut bästa fast det gör dom ju alltid <3 sen att få sitta i den underbara klacken man alla blåvita folk, helt underbart. Ni ska få se en fin bild på mig i blåvitt tröja och halsduk peppad på derbyt :D





Så nu hinner jag inte skriva mer , måste fortsätta peppa upp mig inför matchen. haha. Hoppas alla där hemma nu sitter och håller tummarna för vårat underbara blåvitt ! och kolla om ni ser mig i tv rutan ni som kommer se matchen på tv om den nu sänds men det borde den ju göra haha (A) Guldet det ska hem till Götebrog , blåvitt då såklart <3

Peace and love

Kommentarer
Kalle Knepig säger:

Örebro går juh ganska bra oxå :P :D

2009-04-25 | 19:30:41
Bloggadress: http://csundstrom.blogg.se/
Kalle Knepig säger:

Ja finns bara ett lag i götet.. Är det Gais ? :P

2009-04-26 | 23:05:10
Bloggadress: http://csundstrom.blogg.se/
Sundström säger:

Skojja bara med dig !! Såklart att det bara finns ett lag för dig. Örebro SK ? hahaha. Nej då Änglarna va det va ?

2009-04-27 | 21:23:32
Bloggadress: http://cundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback