Dags för nya kläder

Efte köpet av TV;n fick jag lite pengar över + att jag kanppt rört studie bedraget denna månaden ( som var ) så där har jag också pengar ifrån. Därför tänkte jag passa på att köpa mig själv lite snygga kläder och har hittat lite ifrån stadium som jag gillar riktigt mycket, vad tycker ni? Tänkte att jag behövde ny keps nu till sommaren också så hittade två st också men kan inte bestämma mig för vilken av dom jag vill ha, gillar båda men så mycket pengar har jag inte haha. Så ni som läser får gärna rösta om vilken keps ni tycker ;) Sen självklart tycka till om kläderna nerandför ^^



- denna?

- eller denna?

Kommentarer
jensooo säger:

Den svarta!:D

2009-04-28 | 19:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback