Berätta vad felet är?

Jag förstår ingenting just nu, alla lycka jag kände igår är som bort blåst och allt känns upp och ner just nu faktiskt. Ena stunden ångrar du dig sen andra inte? Du säger att jag sårar dig, hur kan jag göra det? Det du gjorde fel och det vet du också men kan du berätta för mig varför jag har gjort fel? Eller på vilket sätt jag har gjort fel, du skickar ett sms och skriver att jag sysslar med samma skit, vad för skit syslar jag med? Helt ärligt jag vill veta VAD jag sårar dig med. Du berättade för mig att du inte hade några känslor alls? Hur ska jag då kunna veta om du nu har det? Eller vad är det annars? Om du blir sårad måste du ha känslor för honom, så varför inte bara berätta det för mig ist för att skicka sånna sms och sen inte berätta mer? Jag älskar dig riktigt mycket och vi har kommit varan så himla nära nu och jag vill inte att något ska kolla imellan oss? Men det är svårt att rätta till det " fel " som jag gjort när du inte kan berätta för mig vad det är som är det stora problemet? Uppenbarlingen tycker du om honom mer som en vän eftersom jag sårar dig, men hade jag vetat det hade jag ju aldrig gjort såhär det måste du ju förstå?! Och att hångla upp mitt ex framför ögonen på mig dagen jag fyllde år va det någon slags hämd eller vad var det egentligen? Jag förstår faktiskt ingenting, säg vad du vill att jag ska göra? Vill du att han och jag ska sluta ses, säg det. Ist för att sitta och skicka ett konstigt sms utan att ge mig något svar tillbaka, du vet vem du är och jag hoppas att du verkligen tänker till och berättar för mig på vilket sätt jag sårar dig? För som sagt, hur ska jag kunna såra dig när jag inte ens vet vad det är du blir sårad över?

Kommentarer
Martina säger:

Svar. haha ja vist är den XD haha

2009-04-01 | 08:53:27
Bloggadress: http://miniimartina.blogg.se/
Elin säger:

Underbar kväll med underbara människor faktiskt :D Kunde inte ha bett om mer!

2009-04-01 | 11:33:01
Bloggadress: http://cherribomb.blogg.se/
Linnea säger:

svar : jojo det är klart att vuxna också kan ha det, menade inte så;) utan att man kanske någon gång känner att man verkligen vill gå vidare eller hur man ska säga.. men det är ju inta alltid så lätt att bara göra:/

kramar!

2009-04-01 | 15:27:51
Bloggadress: http://helluu.blogg.se/
sofijah säger:

svar: haha ja :D dom e skitsnygga !

2009-04-02 | 19:12:01
Bloggadress: http://avtrollis.blogg.se/
Anonym säger:

hej hej :)

allt bra me dig?



Tycker att din kompis eller vem det nu är, ska bara säga det, VAD det är som hon/han stör sig på, och säga även vad det är som du gör "FEL" enligt personen.... man kommer inte långt annars att bara snacka i gåtor...många verka TRO att man är i deras huvud och vet va dom tänker, SÅ ÄR DET INTEEEEEE, för er som tror d :S :) hehe



Ha en bra dag Emma och hoppas d löser sig. :)

2009-04-03 | 10:50:51
Bloggadress: http://unik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback