Sjuk :/

Inatt händer det något märkligt, för när jag vaknade så rann näsan mer än någonsin och jag var helt skakig och hade verkligen ingen ork kvar i kroppen :( Min första tanke var " nej jag kan inte ligga kvar i sängen , det är skola idag " Jag somnade om och väcktes sedan av att Jocke ringde och sa "upp och hoppa sumntuta" jag rusade upp ur sängen och insåg att jag hade 30 min kvar tills färjan gick och när man är halv sjuk går ingenting bra :( Ville skita i skolan och bara stanna hemma och få vila upp mig, men jag var duktig och åkte iväg till skolan och kämpade mig igenom dagen! Ja så nu sitter jag här och snorar framför datan och har allmänt jätte tråkigt.. ska nog krypa ner i sängen och sätta på en film, har laddat ner angel , den svenska som gick på bio för ett tag sen.. någon som vet om den är bra? Oliwia piggade upp mig med goda nyheter inför helgen :D och den kommer se ut såhär :
 
Fredag ; Bio med alla snyggingar :D vi ska se filmen patrik 1.5 den verkar hur rolig som helst =)

Lördag ; Middag hemma hos mig :)

Söndag ; Inga planer men det blir nog bara slappa och plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback