Liten sammanfattning

Känns som det va ett tag sen jag skrev nu , hehe iaf några dagar sen och det beror ju då på att min data har varit kass så har inte riktigt hafft tid att skriva så mycket. Men nu är den fixade :D eller ah kanske inte riktigt bra men det skiter jag i nu kan fan inte vara ifrån min älskling mera! Mycket har hänt så det blir väll en liten sammanfatting det här då

Måndag: Veronica kom hem :)<33

Tisdag: Seg dag i skolan sen slappande + en promenad med Putte

Ondag: Moppen startade inte så blev ingen skola ist blev det mys med noomie + två filmer, efter det åkte jag på möte och sen blev det lite pluggande + pizza med Putte , idol och nya serien "oskyldigt dömd" så jävla bra, älskar allt med persbrant :D även påbörjad text till en ny låt med Baso. Sen blev det även en liten promenad också.

Torsdag: Jobbig dag i skolan med tråkig samhällskunskap och en timmas gymmande. Så jävla duktiga var jag och Noomie. hahaha ! sen blev det tv- spel med putte , idol + en promenad

Nej nu ska jag kolla på Höök sen blir det sängen för min del :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback