Ingen data :/

Ja som ni kanske märkt så har jag ej uppdaterat här på länge och det dröjer kanske mkt mkt längre det beror helt på :/ har fått trojan på min data och det verkar inte vara någon som kan fixa det :( åh vågar inte starta den så har ej hafft på den på sjukt länge nu :/ men det har inte hänt så mkt , sluta röka har gått förväntans fullt bra =) blev ingen bio i fredags :/ det va luite tråkigt men får la ta det nån annan dag! Lördag hade jag middag här, tråkigt att 3 av gästerna inte kunde stanna, men jag , Noomie, Henke , Jocke och Putte hade hur roligt som helst, så mysikgt har jag inte hafft på länge ! <3 så ett stor tack till er som gjorde kvällen till en kväll att minnas :) söndagen hade syrran kalas så var där hela dagen typ dom hade fått jätte fint i sin nya lägenhet :D planerna inför veckan är väl att hålla mig borta ifrån cigg ut och gå så mkt som möjligt :) Har gått sjukt bra för mig och putte med den biten ;) vi är så duktiga :D Nu ska vi försöka gå en timma minst varje dag.. Jag och Noomie var också duktiga idag och gick runt hela haga medans vi väntade på att få käka mat ;) På fredag ska jag och Putte stå i "baren" på hans brors kräftskiva , det ska bli riktigt roligt =) återkommer när jag har tid och kan

ha det bra alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback