Heja mig !

Hej alla läsare, som sagt har jag ingen data så skriver inte så ofta som innan och det är också därför som jag inte är inne på msn så ofta längre om någon undrar över det.. Men fick glada nyheter idag, dom bästa på länge faktist! Fick ett sms av William där han sa att han nog kunde fixa datan på söndag och det hoppas jag verkligen att han kan, saknar min data :( och pallar inte betala 800:- för att omformatera den som William gjorde för drygt två veckor sedan. Jag kan inte förstå varför folk gör virus och trojaner, vilket liv man har då asså? sitta och förstöra för andra, jävligt roligt ( inte ) Jag har inte hunnit med så mkt idag, kom just hem ifrån farmor som var snäll och bjöd mig på middag idag :) ska börja käka där nu eftersom mamma alltid jobbar och jag kommer hem tidigt varje dag så det blir inge middag för mig :/ och farmor äter endå ensam så då är det ju trevligt med sälskap :) + att jag får riktigt mat och inte billys ;) haha ! Nej nu måste jag åka , ska möta mamma vid pinan halv ( 5 min kvar ) för att lämna in min moppe, äntligen! hoppas dom kan fixa den.. så nu vet alla att jag inte kommer ha moppe framöver också. Men det är nog bara bra, jag som har börjat gå ut och gå så mycket nu, slutat röka ( och dricka ) åh nu ska jag börja cykla till färjan varje dag , heja mig :D haha !

ha det bra alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback