Hej alla läsare

Pigg , ja det är något jag aldrig kommer kunna vara när man får gå upp vid 6 tiden varje dag.. usch usch usch! Nu känns det som om dagarna är jätte långa men endå gör jag ingenting? Jag går i skolan, kommer hem sätter på en film och somnar vaknar vid 5 tiden och tror att jag försovit mig men kommer på att jag redan varit i skolan ringer Noomie, som anting är med Jocke eller också käkar hon, fast igår fixade hon faktist med henne blogg. Hon kommer inte in på den så hon satt och var frustrerad över det och skulle fixa en ny om det inte funkade.. Igår började Idol också, haha sjukt kul pogram! Det som är mest roligt är ju att se när alla gör bort sig.. haha det är det enda som är kul sen när det har dratt igång på riktigt är det inte lika roligt längre, eller är det bara jag som tycker det? Att ha det lite mysigt och intimit i början av året visar sina resultat nu i slutet , många som ska få barn nu :D Min moster ska ha i oktober, min halv kusin jossan ska ha i november någon gång sen ska Louise ha i december och Camilla har just fått sin lilla thilda :) så det är många bebisar på gång nu :D hehe hallegod <3 Måste bara påpeka att igår hade jag och Noomie jätte kul på bussen med Emil, haha vi skulle få fram en sak som han inte ville säga först, så vi fick göra sten, sax , påse .. sen den som vann fick säga ett namn på den vi trodde det va .. haha tillslut fick vi rätt och Emil säger stolt " det var väl en rolig grej vi kom på? " haha .. men det va nog bara han som tycket det :D jag sa att jag skulle skriva det i bloggen så haha ah nu har jag gjort det :) Nej nu ska jag klä på mig sen ska jag käka sen blir det att åka till skolan, segt som fan! Fast idag har vi bara Sammhälls kunskap och sen idrott.. åh nu fick jag reda på att jag ska åka om lite mindre än en halvtimma och här sitter jag i handuk bäst att skynd nu :D haha

ha det bra alla <3

Kommentarer
Noomie säger:

har fixat ny nu :)

2008-09-04 | 18:27:49
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/
terran säger:

tilda stavas det :)

2008-09-04 | 18:59:42
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback