Fullbokad

Ja så mycket till fritid kan man ju knappast säga att man har längre :/ läxor = en jävla massa plugg och det trodde jag fan inte om man gemför med förra året, då hade vi kanske en läxa sådär nån gång i veckan.. jag och Noomie läser 3 kurser i skolan och vi har mer läxor nu än när vi läste mer än dubbelt så många, kanske därför det kallades priv? Hur som helst får inte så mkt tid över till annat än att försöka plugga och sova, känner i hela kroppen att jag får för lite sömn och det gör ju kanppast pluggandet lättare. Idag hade vi prov i natur, sen läxförhör i samhäll och imorgon har vi typ 50 engelska glosor :/ sen nästa vecka prov i matte på hur mkt som helst, usch vad jag är trött på skolan asså :( Sen idag fick jag ordnat med nya p-piller också, känns verkligen bra! Har varit helt nervös för det hela dagen, haha! Har alltid gått dit när det är öppet hus , men dom har fått dampet och sagt att jag ska ringa så idag fick jag ta modet till mig och ringa och till min stora förvåning gick det jätte bra! haha, bara jag som överreagerar jag vet (A) men nu är det ordnat iaf, fick en tid på måndag :) Sen måste jag ta mig tiden att åka och hälsa på en saknad veronica ! <33 Fan var mkt det känns som att det är hela tiden, går sjukt mkt pogram på tv också och som om det inte vore nog så går alla samma tider också.. så jävla dåligt men men, man får försöka hinna med allt :D Nej nu ska jag kolla på dokumentären om Berny pålsson som gick igår på ettan, till er som inte vet vem hon är så är det författaren till hennes självbiograf "vindklippt ängel" och hennes senaste bok "känn pulsen slå" som jag inte läst ännu, väntar tills den kommer ut poket :D haha ! Sen blir det nog en film, vila och plugga.. sen får vi la se vad som händer och sker

här är länken till dokumentären om någon av er vill se

http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=13395&lid=lista_1187874&lpos=7

Kommentarer
Noomie säger:

Bra att du tog steget att ringa :)

2008-09-30 | 17:39:10
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/
Emma säger:

jao , hehe det var inte så farligt (A)

2008-09-30 | 18:35:24
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/
gurra så klart? säger:

ett stort tack till emma för att hon gjorde min fina design till min blogg. (y)

2008-09-30 | 22:10:09
Bloggadress: http://djzapfo.blogg.se/
Nea säger:

Hej sötnos, haha asså:)jaaa nu vet du :D

2008-10-01 | 00:00:11
Bloggadress: http://dendarnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback