En underbar lördag

Lördagen blev till en underbar dag vilket jag inte trodde när jag vaknade med rygg ont gånger 1000 , fy fan så seg har jag inte varit på länge med tanke på att jag inte var bakfull denna morgonen när jag vaknade. Det som fick mig att vakna till var att Henke ringde och peppade upp mig med att vi idag skulle på bio och se den efterlängtade filmen Patrik 1,5 :D Så det blev till att göra sig iordning snabbt och ta på det första bästa jag hittade typ.. Vi skulle åka in hyffsat tiigt eftersom biljetterna bara rann iväg och vi bara skulle ha biljetter, det va liksom inget snack om saken! Så jag, Henke, Therese, Pontus och Malin åkte in för att beställa biljetter.. Men så verst mycket tur hade vi ju inte :/ väl framme i biljett kassan bestättade hon som stod där att det bara fanns plats så man fick sitta själv :( eftersom vi var sammalagt 9 pers som skulle gå. Så tyvärr blev det inte patrik 1,5 , men vi hittade ist en annan bio att titta på mirrors och tur va det för den filmen var så sjukt jävla bra! Älskar verkligen sånna här skräckfilmer + att denna filmen hade också allt ! Så för er som läser , om ni gillar typ filmer som har en blanding av allt i sig ska ni se denna ! Den hade med liksom mkt blod, ( typ SAW likande, fast endå inte ) sen spök saker som dök upp osv :D Så till er som gillar sånna filmer erkomenderar jag verkligen den! Efter att ha beställt biljetter så gick vi och käkade på ett trevligt ställe :) Det va riktigt gott, fast man belv himla mätt men det är ju bara bra ;) nackdelen var att det va ganska dyrt bara :/ synd synd ! Efter det gick vi och tog en fika, eller ah Pontus och Malle ;) vi andra tittade på och njöt av det underbara vädret =) Sen mötte vi upp Annie, Beckan och Lisen.. och gick bort till bion. Tyvärr gick inte Pontus med på bion så han åkte hem. Men när vi kom hem igen gjorde han oss sälskap då han spelade spel med oss hemma hos mig. Det blev jag, Beckan, Annie, Pontus och Henke men
det var verkligen roligt, haha har blivit helt galen i det spelet ;) Här är lite bilder ifrån dagen / kvällen

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Brunettgurra AB säger:

Vackra bilder!

2008-10-02 | 15:47:17
Bloggadress: http://brunettgurra.blogg.se/
Urban! säger:

Wtf ofta du känner henrik ( HENDRYCK)

bisexuelen!

2008-10-06 | 17:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback