Tråkig skoladag

Kom just hem ifrån en tråkig skoldag, idag var den faktiskt riktigt tråkig.. Började med att jag fick sms klockan 6 av en idot vid namn Alexander, blev grymt arg ! ( så gör fan aldrig om det din torsk ! ) Sen så vaknade jag klockan 07:45 av att Noomie ringde och sa att vi skulle ta 08:10 färjan, då fick jag änna lite panik och sprang upp ur sängen hann inte äns käka :( Väl i skolan så skulle vi röka med Alex , Gurra och Julia men dom hade fortfrande lektion när vi kom så vi sket i dom :D haha ! Sen hade vi skit tråkig samhälls lektion med Rickard, alla höll typ på att somna det va sjukt segt :/ vi fick sluta 20 min tidigare än vad vi skulle och det va ganska gött :D fast endå inte eftersom vi endå hade typ 2 timmars håltimma, segast värre! Iaf, efter lektionen gick vi ut och rökte sen vidare till bamba och käkade äcklig mat, lurade i Alex och Gurra att det va pizza till mat men dom gick nog inte på det så mkt :P För dom åkte till korsvägen och käkade ist .. säger bara orka ! Sen hade vi iaf idrott teori.. fan någon mer än jag som tycker det e fel att ha idrott teori? haha vafan idrott är väll ett praktiskt ämne eller? Den lektionen va grymt seg, läraren tjötade sen satte hon på en film som vi kollade på. Alex, Gurra, Julia och Sanna kom sent till lektionen, inte bra inte bra ! Elin och Lina fick en och annan till sägning om att vara tysta för att dom tjötade så mkt , men kärringen som vi har till lärare verkade verkligen hata Elin, haha stackarn ! Gurra va allmänt pratglad och satt och härmade dom på filmen ^^ Alex av grinig för att han påstod att jag tog slut på hans batteri ( vilket inte va fallet , utan det är nog någon annan som satt brevid dig på lektionen som gjorde det torsk !) Sen skulle vi röka med Alex och Gurra men nähä då , dom kom aldrig jävla dissare så då åkte jag och Noomie hem ist, missade färjan som vanligt med några minuter, men denna gången var det pga att det kom på typ 50 ung jävlar som skrek och hade sig shit va jobbigt det va ! haha .. Nu ska jag dra och plugga och käka lite kladd kaka tänkte jag :) Hur har eran dag varit idag och va är planerna för idag/kväll? :)

Kommentarer
Noomie säger:

mina planer är att plugga och städa :(

2008-10-09 | 15:41:59
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/
Noomie säger:

nej men hon har iaf pengar till det :P

2008-10-09 | 15:58:20
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback