Tomhet

Det enda jag känner nu det är tomhet, jag vet inte varför riktigt jag gör det men jag gör det iaf. Något är det som saknas men kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, mycket har hänt nu på det sista och jag känner att jag inte riktigt har koll på någonting som jag egentligen borde. Jag är glad men samtidigt ledsen, vet inte om det kanske kan ha med vädret och årstiden att göra. Något är det iaf och det känna lite sådär halv bra faktiskt.

Någon annan av mina läsare som tycker som jag?
för övrigt hur har eran kväll varit?

Kommentarer
Liene säger:

Har känt så ofta, det är nästan hemskt. Bättre att känan nåt iaf.

Hoppas du mår bättre nu:)

2008-10-25 | 10:33:36
Bloggadress: http://lienes.blogg.se/
Liene säger:

Förresten så är din blogg jättefin!:)

2008-10-25 | 10:34:03
Bloggadress: http://lienes.blogg.se/
sandra säger:

Jag förstå dig precis hur du dig känner, för jag i den perioden nu, allt bara känns tomt och hur man än försöker kämpa så finns det alltid kvar där inom sig. Du är en stark tjej som förtjänar att må bra och du kommer att vinna detta. Du skriver jätte bralåtar med, älskar dem=)

2009-06-25 | 11:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback