Tiden går för fort

Tiden går för fort för mig just nu :( hinner inte med något av det jag egentligen ska känns det som.. Har hem tenta i samhäll som jag inte äns börjat på, matten ligger jag efter som fan i + att fick hur dåligt resultat på provet i matte som helst så borde verkigen plugga. Men har ingen ork till någonting :( Någon mer som känner som jag? Jag sover bara bort hela dagarna nördar olika serier och sen inget mer, umgås inte med någon längre typ. Känns kanske kasst faktiskt. Men blir väl så när man dels inte går på samma skola sen har jag ju slutat dricka så då blir det ju inte att man ses så mkt på helgen heller, så som det var innan. Men några trogna icé drickare finns det ju som alltid vill hitta på något, puss på er.


Kommentarer
Noomie säger:

får väl ha galenpanna tunering på lovet hahaha

2008-10-21 | 17:55:54
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/
Brunettgurra AB säger:

hjälp med matten?

2008-10-22 | 00:42:48
Bloggadress: http://brunettgurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback