Slutat dricka

Ja som dom flesta vet kanske så dricker jag ju inte längre, åh det är något jag är stolt över :D haha .. Åh jag måste säga att det går förvånansvärt bra för mig faktiskt. Jag blev till och med erbjuden gratis dricka nu i helgen och jag tackade nej, vem hade trott det? :P Känner mig riktigt duktigt + att jag har två lock cider också och klara att inte dricka, grymt duktigt av mig tycker jag iaf , va tycker ni?

Igår var dagen ganska slapp, vakande rikigt tidigt för att vara jag runt halv 10 eller något .. satte mig vid datan ( som vanligt ) och gjorde allt och ingenting, borde egentligen ha pluggat men datan tog upp hela dagen för mig och endå gjorde jag inget på datan? hmm konstigt egentligen .. haha ! Vid 7 tiden åkte jag iväg hem till morfar som skulle ha middag efter det tråkiga som hänt. För er som inte vet var han nära på att drunka häromdagen så han kände att han ville samla alla och ha en middag <33 gud vet inte vad jag skulle göra om han skulle dött :/ usch vågar inte äns tänka på det :( Iaf vi blev bjuda på skaldjur ( vilket inte är någon höjdare i mina ögon men men ) det gick ner :) Det va trevligt med en middag fick träffa släkten och känna på mosters mage :D herregud det är bara 10 dagar kvar tills hon väntat ska ha barnet, tiden bara springer i väg.. Efter middagen så åkte jag hem och hade en mys kväll med mina underbara vänner :) vi sjöng sing star och spelade galen panna , riktigt roligt :) Måste bara säga förlåt till dig therese, men det blev för många :( verkligen ledsen asså.. hoppas du vet det <33 Efter vi hade spelat gick Beckan, Annie och Henke hem så vare bara jag , Jocke och Noomie kvar så vi beslutade oss för att se på skräck film, fast haha både jag och Noomie somnade så vet inte om den var sådär jätte bra haha .. men men trevlig kväll var det iaf :) lägger upp några bilder ifrån kvällen och middagen.


 pappa, håkan, morgan och lena      philip, inga-lill , lars och ulle

                massa skaldjur                                gratinerad hummer
 
                morfar <3                                                andreas <3


 
    singstar med snyggingarna                 galen panna



Kommentarer
Noomie säger:

asså visste inte att han var nära på det, du säger ju inget :(

2008-10-05 | 20:31:17
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/
Emma säger:

svar till noomie: Ojdå , trodde jag hade sagt det till dig, hmm glömmer bort :/ men nu vet du ju iaf

2008-10-05 | 21:09:39
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/
terran säger:

<3

2008-10-05 | 21:31:07
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback