Mycket sagt, men lite gjort

Ja mycket sagt men lite gjort får jag väll ta och säga då, haha jag som trodde att jag skulle vara duktig idag och plugga men nejdå har inte pluggat någonting, duktigt emma, riktigt duktigt ! ( inte ) Fick reda på att jag hade massa engelska glosor också som jag inte äns tittat på, usch jag hatar verkligen skolan just nu :( Vill bara hoppa av, fast endå så är det grymt tråkigt att bara gå hemma också ;P Men skaffar man sig ett jobb + egen lägenhet skulle inte sitta fel hade det nog varit rätt soft ;D Någon mer som håller med? :) Eftersom att det inte blev något pluggande idag så blev det ist film tittande tillsammans med mina favorit pojkar Putte och Henke :)<33 Åh det blev Mamma mia, den rekomenderar jag verkligen till alla er som inte sett den!! Den och sex and the city the move är dom bästa filmerna 08 helt klart ! ( nu bortser jag ifrån skräck filmer, vilket egentligen är min favorit sort av filmer ) vilken är eran? och vilken/ vilka filmer tycker ni har varit dom bästa i år ? :) Sen fick jag ett film tips av Johanna idag också "A Walk To Remember" ifrån 2002 skulle vara grymt bra sa hon, någon som sett den? Haha känenr att det bara blir massa tv tittande för min del och film.. det är det enda jag gör nu för tiden , glor på film och tv ( åh självklart datan då, men det visste ju redan alla som känner mig (A) men för er som ej gör det så fick nu veta det nu ) Sen måste jag börja gå ut och gå igen känner jag, men det är aldrig någon som vill gå med mig längre :( Va hände med allt nyttigt folk då? :/ Jag hade alltid mina kvälls promenader och det varierades mkt med vem jag gick med och nu vill ingen gå längre. Putte har fullt upp i skolan, Henke också och Noomie är bara med Jocke eller sover eller är med sin familj. Hon har så mkt saker för sig den kvinnan, lyd ett råd när du läser detta " ta det lugnt och njut av livet " det kan du behöva gumman :) <33 Nej nu hinner jag inte skriva mera , ska röka sen göra mig klar inför sängen med en film :)

Kommentarer
terran säger:

jaaaag vill ut och gå :)

2008-10-07 | 22:56:25
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
jennifer säger:

var med och tävla om fina smycken från puss.se i min blogg nu!

2008-10-07 | 23:19:28
Bloggadress: http://jennifermolin.blogg.se/
Noomie säger:

haha sött, jo visst ska vi hoppa av tillsammans eller?

2008-10-08 | 08:03:08
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback