Måndag eftermiddag

Ja nu sitter man här med halva käften bedövad och glor, fyfan va jag är trött usch . Men imorgon får jag fan ta och komma till skolan, har ju lovat att gottgöra två st i klassen så får la ta och göra det :) På fredag är det matte prov :/ usch , känner att det inte alls kommer att gå bra för mig , om jag inte sätter igång att plugga nu. Men datan tar upp all tid :/ vet inte äns varför jag sitter här geneltigne det är skit tråkigt att bara sitta här , haha men endå gör jag det. Har varit och käkat hos farmor idag också fast kunde inte käka så jätt mkt eftersom jag var bedövad ( har varit hos tandläkaren ) jag får nog ta och sluta med godiset nu (A) haha. Ja så ser min dag ut hittils, planerna för ikväll blir väl att förhoppingsvis plugga och sen försöka hinna anmäla mig så jag kan gå på såndär möte man måste gå på innan man börjar övningsköra som är nu på torsdag ^^ får se vad jag hinner med, är så sjukt trött och vill bara sova :( haha. Hur har eran dag sätt ut och va är planerna inför kväll?

Kommentarer
Nootiiz säger:

Min dag har varit upp & ner och planerna inför ikväll var inte stora, bara dega och så har det blivit :)

2008-10-06 | 20:46:41
Bloggadress: http://nootiiz.blogg.se/
manuela säger:

äntligen någon som håller med dej:)

2008-10-07 | 13:16:56
Bloggadress: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback