Lördag = mycket sprot

Idag va jag på match på Frölunda - HV71 och självklart vann ju förlunda med 5 -3 ( som jag då håller på ) heja heja ! Vilket lag håller ni på i Hockey, skulle vara kul att veta vad mina läsare håller på? Var på Matchen med min syster hennes sambo en kompis till honom, min bror och två kompisar till syrran. Det var trevligt! Blåvitt mötte också kalmar idag bortamatch och även dom vann idag, med 1-0 Underbart är det :) svara också på vilket lag ni håller på i forboll :D haha blev en hel del sport idag (A) Efter matchen kollade jag på film med Jocke, Noomie och Henke först en konstig skräck film och sen en as rolig komedi fast haha alla va grymt trötta så alla typ halv sov så vi orkade bara se runt 30 min på den, så tänkte somna till den nu.

Hur har eran dag varit? och vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer
Jny säger:

i helgen har jag festat :) & tagit de lungt, och idag äre söndag då äre slappdag ;/ hatar söndagar, dom är så sega.. hahaha . puss <3

2008-10-19 | 11:02:59
Bloggadress: http://barajny.blogg.se/
Elin säger:

Linköping självklart :D

2008-10-21 | 12:55:42
Bloggadress: http://cherribomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback