Idag älskar jag skolan !

Idag går det inte annat än att bara älska min skola, det är sånt här som gör skolan till en bra skola. Jag och Noomie har bara en lektion idag och våran lärare är sjuk och dom ringde ifrån reseptionen och sa det till oss annars hade vi åkt in och sen fått åka hem sjukt förbannade för att dom inte hade ringt, det förvånar mig faktiskt lite att dom ringde :D Men har man rektorn som lärare så blir det väll mer gjort :) puss på våran lärare Sara och hon som jobbar i reseptionen och ringde upp mig och sa att vi var lediga, gött gött gött ! Idag ska jag inte göra något, får bli lite pluggande sen ska jag nog nörda tv/film någon som har några bra film tips? :) Eller har ni några favorit filmer att tipsa mig om? så tveka inte att göra det (A) haha! Fick just medd ifrån en arg Alexander som väntade på att få sina cigg, naw stackarn. Jag lovar att du får dom imorgon så sluta vara så grinig nu, haha! Nej nu ska jag gå och få mig något i magen, vad är era planer inför dagen idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback