Fredags kväll

Ja här sitter man då framför datorn som ganska många andra fredagr tillbaka nu, hmm roligt? eh nej ! haha. Idag har jag hunnit med ganska mycket känns det som. Vaknade tidigt av två små söta pojkar som gillar att sms tidigt, tack verkligen för att man får utnytja sin sovmorgon när man väl har den :) Åkte till skolan hade en lektion och såklart prov i matte, gick väll inte lika bra som jag trodde att det skulle gå, haha gick nog rätt dåligt faktiskt.. om några i MP08 fm läser detta hur gick det för er? :) Efter provet så kom pappa och hämtade mig, vi åkte vidare till media mark för att vi skulle hämta min kamera :D wiie den har varit riktigt saknad, så passa er alla nu för nu kommer jag med min kamera igen :D haha ! Sen skulle vi lämna tillbaka en sladd likande sak, hmm för att förklara det kort. En sladd som man koplar till datan in i tv så man kan se på tex film i tvn ist, om det är någon som förstår vad jag menar och vet vart det finns så blir jag glad för tips om det (A) Sen åkte vi vidare och pappa köpte sig en ipod och var överlycklig hela bilresan, sen åkte vi till möndal för att gå på möte. Det gick bra denna gången, så det var skönt och bra. Efter mötet så åkte vi till backaplan och käkade på paprika det va ingen höjdare faktiskt :/ haha , sen tappade pappa sin plånbok men det var en snäll tant som hittade den så vi fick tillbaka den :) hur var väll det. Sen åkte vi hem, syrran kom och hälsade på hon och pappa gjorde mat medans jag och pappa satt och fixade låtar så han kan ha på sin ipod. Det blev tacos idag , gött gött ! Sen mötte jag upp Beckan tog en cigg och tjötade :) Nu sitter jag och tittar på idol och väntar på att Noomie ska ringa för hon och Jocke kanske skulle komma om dom inte fått för sig att dricka eller något sånt :/ Vem tror nu åker ur idol ikväll? jag hoppas faktiskt på att det blir jesper, tycker inte om honom, men men det återstår att se. Nej nu ska jag upp och fortsätta umgås med mamma, pappa och syrran som sagt är här och hälsar på idag

Kommentarer
Nootiiz säger:

Tror de flesta butiker inom elektronik har sådan kabel du söker emma, expert,media markt. Kolla sådana affärer så skall du nog finna lyckan att hitta en sådan kabel för iallfall 150 kr max tror jag :)

2008-10-11 | 02:27:55
Bloggadress: http://notiz.blogg.se/
Noomie säger:

får komma ikväll istället efter jag gått på kalas, blev så sent igår så jocke orkade inte kolla på film, ska få me honom ikväll kommer ensam annars :P men då vill ja inte se skräck haha

2008-10-11 | 10:18:12
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback