Fem saker du inte visste om mig

- Jag har ett jävla morgon humör
- Jag måste trampa på ciggen så jag vet att den är släkt
- När jag börjat titta på en serie kan jag inte sluta
- Slutat dricka
- Rädd för att bli lämnad

Jag blev utmanad av Noomie

Jag utmanar:

att göra samma sak på sin blogg



Idag har jag inte gjort mkt hittils, suttit vid datan och kollat på Prison Break hela dagen. Är snart på säsong 3, haha! Har också laddat ner Heroes säsong 3 som jag tänker titta på med putte nån gång när han har tid för det då vill säga. Imorgon ska jag bjuda Noomie på bio, kände att det va riktigt längesen vi gjorde något ihop så nu äre ändring på det :)<3 film har vi inte bestämmt än, men det blir nog någon av Patrik 1,5 eller också Rallybrudar någon som sett någon av filmerna och kan rekomendera dom? Eller någon annan film , ge tips isf :D Idag får vi se vad som händer, har ont i huvudet så vet inte riktigt vad jag orkar och inte, syrran är fortfrande här och hälsar på och hennes sambo kom idag också :) så kanske blir till att umgås med familjen idag också. Vad ska alla andra göra idag?

Kommentarer
Noomie säger:

jag ska på kalas, sen får jag se om ja går hem eller ringer dig :P

2008-10-11 | 14:44:36
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/
noomie säger:

gött du fixade ju det :D

2008-10-11 | 16:54:24
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback