Du är bara du och ingen annan

Du är fin som du är, du behöver inte, du är inte någon annan än dig själv och det är det som är det finaste med dig. Ingen jag tidigare mött har varit som du, du är på riktigt. Kärleken är som viden, jag kan inte se den men jag kan känna den, jag kan känna dig, du är nära, du är inte som alla andra, du spelar inte ett spel. Du går din egna väg, skiter i alla andra, du är stark, för mig är du en ängel. Du är värld så mycket bättre och jag önskar jag kunde ge dig det, men det kan jag inte. Och det gör ont för du förtjänar det verkligen. I dig ser jag en själ som brinner, du vill något med ditt liv, du ger inte upp. Du vågar möta smärtan, det som gör ont och du vågar kämpa, kämpar för det du tror på och för det du vill. Det är det som är veckert, du skämms inte, du är bara du och ingen annan. Och det är det jag älskar

Kommentarer
Noomie säger:

vem är den om? :)

2008-10-20 | 14:51:01
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/
Anonym säger:

haha ;)

2008-10-20 | 21:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback