Usch !

Har sån jävla ångest nu så det finns inte, ni kanske inte tar det som en stor grej det hade jag inte heller gjort. Jag tycker att det är skönt egentligen, men nu var det tre dagar sen jag var i skolan och det tar kolen på mig eftersom jag missar så mycket och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra :O Jag vill fan inte gå om, inte för att jag tror att jag kommer det men jag ville till skolan idag! Hur hemskt det än låter så ville jag dit och så självklart försover jag mig och vakanar vid 40 i 9 och skulle tagit 10 över 8 färjan. Jag har en lektion sen en jävligt lång rast sen idrott så jag kände njaa jag hinner endå inte te den lektionen så.. Sen har jag ingen telefon och det gör mig riktigt arg :( Usch nej denna dagen börja inte bra .. får väll se hur den slutar :/

Hur mår mina kära läsare idag då?

Kommentarer
Linda @ Undergroound säger:

sv: nehe okej :)



hur är det?

2008-11-27 | 09:50:03
Bloggadress: http://undergroound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback