Ett stendigt pluggande

Nu blir det ett stendigt pluggande eftersom jag sovit bort hela lovet och har hemtenta som ska vara klar på tisdag, jag har suttit sen klockan 11 ungefär och är inte klar med första frågan än.
Och det är minst  6 st jag ska svara på, heja emma! Trodde inte detta skulle vara så jobbigt, men shit det va riktigt jobbigt så för alla er i mp08 fm som läser detta och inte börjat en ett tips - dags att börja nu ! Det är inte kul att sitta med det nu kan jag säga, fast egentligen har jag inte så mycket annat för mig men endå. Det är aldrig kul att sitta inne en lördag och plugga, usch ! Det blir nog till att sitta inne hela söndagen + måndagen också med detta. För på tisdagen ska det in så måste få klart det och vill ju ha bra betyg så vill ju göra det bra också :) Sen kom jag på nu att jag ligger runt 10 sidor efter i matte som jag inte fattar ett skit av, gahh är så trött på skolan så det är synd om det :( vill bara hoppa av skaffa jobb tjäna pengar och flytta häifrån, men hur kul är det efter två veckor sen då? hmm , kan man undra sig men nog roligare en skolan iaf, det hoppas jag!

- hur går det för mina k'ära läsare i skolan/ jobbet ?
och nu får alla berätta vad dom gjorde igår och sedan planerna inför idag

Kommentarer
Baso säger:

Det går åt helvete för jag har ingetdera ^^

2008-11-01 | 14:04:38
Bloggadress: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback