Dagen efter gillar man inte

Ojdå va jag har varit dålig på att uppdatera känns det som, eller också är det alla andra som har varit bra haha. är det bra med er då? Det har hänt ganska mycket på domma rvå dagarna jag inte skrivit :P haha Madde är ju här , just nu ligger hon och sover blev kanske lite för mycker för henne igår, haha men vi fick oss ett och annat gott skratt. Jo igår var vi nämligen hemma hos Sandra i majorna ( från gammla klassen ) Det var jag, Madde, Noomie, Sandra och Nea :D Sen var Sandras pojkvän och hans kompis där också men dom satt mest inne på rummet och spelade tv spel. Laddar upp bilder så får ni se hur trevligt vi hade, höhö. Tappade även bort min älskade telefon igår på bussen när vi skulle in till stan, det gjorde inte kvällen bra först men sen fick man släppa det och ha kul endå, eller iaf försöka haha. Fy vad trött jag är idag känner jag och jag ser att Madde är det hon ligger helt död i soffan haha. I går köpte jag även en ny klänning som jag tänkte lägga upp bild på lite senare så kan ni ju säga vad ni tycker :P Nej nu kurrar det i magen så nu får man ta sig något att käka, sen blir det väll till att göra sig iordning hela dagen för ikväll är det party hos Noomie :D<3 som fyllt 17 år i förra veckan och det ska firas :)

hur ser era planer för kvällen/helgen ut då?

bilder ifrån kvällen


    Tjejerna jag tillbringade kvällen tillsammans med <3
             Noomie, Madde, Sandra och Nea


     
Noomie&Sandra  Nea&Sandra   Noomie&Madde  Madde&Emma

   
  Emma&Sandra             Nea&Sandra                 Tjejerna <3

     
Nea&Sandra    Madde&Sandra   Sandra&Nea  lära oss dansa

Tack för en underbar kväll tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback