Bowling

idag bowlade vi med skolan :D eller ah idrotten det va ganska kul , för en viss lina var inte sådär jätte duktig :D hahah , skrattade mest åt henne och noomie som var i samma "lag" eller grupp som mig :D vi hade samma barna ;) Åh herregud det va riktigt jävla roligt, haha ! Imorgon är det begravning så det blir ingen skola för mig, tror det kommer gå bra. Min kusin ska vara med och stötta mig , naw tack till dig <3 Sen på lördag ska jag vara barnvakt hela dagen , eller ifrån klockan 18:00 till typ 2 på natten , men dom har hur massa filmer och shit som helst så kommer nog inte sitta rastlös iaf ^^ nej nu ska jag kolla lost (A) haha , har följt det ifrån typ 3;dje säsongen aldrig kollat ifrån början och jag har inget bättre för mig på dagarna så tänkte kunde börja kolla på det ifrån början nu då :D Bilder ifrån bowlingen kommer upp så fort jag orkar ;)

Hur har eran dag varit idag?
ha det bra alla, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback