svettiga buss resor och blod är inget för mig !

Efter att ha mött upp sofia så tog vi bussen hem, fyfan ! Det va verkligen inget roligt ska jag säga , stå upp på en varm jävla svättig buss med hur massa folk som helst , usch ! Då är man fan glad att man har färja ibland ;P Sen när vi väl kom hem så var vi hur varma som helst så vi gick ner till jungfruviken där Noomie och Therese var och solade åh bada. Sofia som kommer ifrån staden, haha ! Hade aldrig sätt en krabba irl så jag skulle vara snäll och visa henne en riktig krabba :P när jag väl fått upp en snubblar jag i vattnet och skär upp tån. Vilket jag inte märker förens jag kommit upp och Therese ser att det är blod i hela skon. Och jag som HATAR blod börjar må skit dåligt , vi går ner till havet för att skölja men det kommer bara hur massa blod som helst , till min räddning kommer min morbror och hjälper till och Noomies mamma bidrar med plåster. Efter en stund känner jag att jag mår hur illa som helst och spyr =( Hade inte käkat på hela dagen så vi gick hem till mig för att käka. När jag mådde bättre gick vi hem till Putte och tog en cigg och sen vidare till Golfen med och köppte glass :D Therese och Malle gjorde oss också sälskap, men det blev ingen glass för min del. Sen åkte vi runt på mopparna och kollade på alla konferensare , haha ! Sedan ringde mamma och sa att det va mat så då gick jag och sofia hem och käkade, sen orkade vi inte göra så mkt , Therese , Putte och Malle vill att vi skulle med till Björkö dagen , men vi kände inte riktigt för det så förskte få dom att stanna, men nejdå det ville dom inte :P Så det blev att gå ut och gå lite sen hem till Noomie för att prata lite, mkt trevligt :) Och nu sitter vi här framför datorn och tråkar ;P haha ska snart gå ut och lägga oss i husvagen som vi ska sova i som små konferensare :D haha . Hittar ni på något kul imorgon så hör av er för nu är det slut på tråkandet, hoppas jag :D

ha det bra alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback