sunny day :D

Idag när jag vaknde var det riktigt fint väder, vilket var efterlängtat :D Fast det konstiga är att trotts det var så fint vädre så orkade jag endå inte gå ut ;P Så jag ringde Noomie ist och hon var pigg som vanligt och berättade att hon hade varit ute och gått nu på morgonen och satt nu i solen. Sen bestämmde vi , eller ah det var nog mest Noomie som ville gå ner till badet och jag som inte äns var riktigt vaken var inte sådär jätte på :P men det blir väll kanske till att gå ner en stund lite senare. Sen pratade jag också med Sofia och nu är det nästan helt säkert att hon kommer den 5 te. Gud det va sjukt längesen vi sågs nu , typ i november sist tror jag. Så det ska bli riktigt kul att träffa henne igen :D Sen har jag lovat farmor att klippa gräset hos henne :/ vilket jag nu inte ser fram imot ! Och sen på söndag ska jag in och städa för syrran och det ska jag göra nu i 4 veckor, riktigt jävla segt egentligen. Men har man inget riktigt sommar jobb får man fixa sig små jobb (A) haha.

har inget att skriva, så jag kan ju betätta om resten av kvällen igår ist :D
planerna blev inte alls som tänkt ;P haha. Efter Janni hade kommit hit så beslutade vi oss för att cykla hem till Henke :) Therese hängde också med. När vi kom dit så va Malle redan där, så vi satt och tjötade lite och kollade tv. Sen kom Janni på att hon var jätte hungrig så hon och Malle åkte och tog ut pengar, samtidigt som Beckan kom. Henke och Beckan stannade kvar hemma hos Henke, men jag och Therese åkte ner till Golfen där vi mötte upp Janni och Malle. Janni käkade sen åkte Janni och Malle hem , eller båda skulle hem så skulle egentligen jag och Therese åka hem till henke men på vägen fick vi synd på Puttes föräldrar i bilen. Så vi svängde av och åkte in till Putte som låg och sov, haha. Han, Therese och Pontus hade dygnat så han var ganska trött, men det hjälpt inte vi knackade på fönstrest så han vaknade sen gick vi in och jag tog kort så han blev hur grinig som helst, haha. Sen iaf så skulle vi till Pontus och Putte hade äntligen gått upp och gjort iordning sig, så fick han reda på att vi cyklade så då blev han grinig och ville inte följa med. Så jag och Therese åkte hem till Pontus själva. Sen kom Beckan och Henke men dom åkte typ lika snabbt och senare på kvällen kom Putte och Malle då hade putte blivit lite gladare så satt vi där och chillade fram till klockan 2 typ, sen blev det hem och sova :)

Nej nu får la Noomie panik av att sitta inne så får väl ta och ringa henne och kolla hur det blir idag :) skriver senare om hur det blev ;)

Ha det fint alla

Kommentarer
Noomie säger:

panik å panik kanske inte va de rätta ordet, men jag vill ut i de fina vädret :)

2008-07-01 | 14:42:13
Bloggadress: http://noomieb.blogg.se/
Elin säger:

ÄNTLIGEN BLOGG EMMA!

2008-07-01 | 20:44:39
Bloggadress: http://cherribomb.blogg.se/
emma säger:

Haha , ja det va väll bra elin :D

2008-07-02 | 00:31:34
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback