soliga dagar , gillar vi :)

Idag vaknade jag grymt tidigt för att vara jag :D haha stolt över mig själv ^^ till och med Noomie blev nog förvånad när hon äntligen kom in på msn , ringde även och väckte Putte. Så vi fick honom med oss ner till badet också, alla andra tycker ju om att sova bort dagarna har vi märkt ;P Men runt 1 eller något kom iaf Malle ner sen nån timme senare kom också Therese och Jokce, sen vi där nere tills klockan 4 typ. Måste även påpeka att vi fick sälskap av en säl :O haha




ja , det ser mest ut som en sten i vattnet , men det är en säl :P haha


Malle, Putte, Noomie , Jocke och liggandes Therese :)

Senare gick jag hem till Noomie och kollade på den nya Narnia filmen med Noomie och Jocke, Haha men alla tre somnade ^^ men såg endå ganska mkt, i alla fall jag och Jocke. Noomie tyckte det va lika bra att fortsätta sova. Den var hyffsat bra, men vill nog sen den igen haha , eftersom jag missade en del. Sen så pratade jag med Therese så ville hon och Beckan komma över en stund och då passade jag på att fråga om Beckan kunde klippa mig, vilket mitt hår verkligen behövde efter slingorna, så det gjorde hon :) Det blev ganska kort , men det behövdes ^^

Resultat


- tyvärr har jag ingen innan bild, men dom som känner mig vet ju hur det såg ut innan :)

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla Sex and the city som tydligen börjat gå igen :)
Imorgon hoppas vi på massa sol :D

ha det fint allihopa <3

Kommentarer
Noomie säger:

Oh shiit skit kort ju ;O men det blir säkert finfint :)

2008-07-02 | 23:13:34
Bloggadress: http://noomieb.blogg.se/
emma säger:

ja jag vet , det blev riktigt kort. Men det behövdes ;) haha

2008-07-03 | 00:53:53
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Maaaolin säger:

mumma, sexi bilf

2008-07-03 | 12:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback