solbränd och trött

Efter gårdagen blev man ganska solbränd och det gjorde natten inte bättre, vakande flera gånger för att det gjorde så ont att ligga på ryggen och när jag skulle vända mig på mage gjorde det lika ont, fick ta aloevera typ hela tiden så att det skulle gå och somna en stund. Idag är det talangjakten på golfen och Linnea ska vara med så fick gå upp tidigt idag för att hinna med allt, fast vaknade faktist av mig själv vid 10 tiden. Syrran ringde också och medelade att dom hade fått lägenheten, mycket roligt för dom :D Sen ringde Putte och ville låna min moppe till sjukgymnasten som han skulle till klockan 11, även han hade brännt sig och hade jätte ont, stackarn ! Åkte och hämtade honom och tog en cigg sen åkte han iväg med moppen, så nu sitter jag här. Är så jävla trött så jag skulle lätt kunna sova några timmar till, men det har jag inte tid till. Linnea skulle komma ut vid 12 och sen säga vilka tiden hon skulle öva så ska jag och några polare ner och kolla sen blir det till att gå hem och fixa sig sen ner vid 7 tiden igen. Pratade också med Sofia igår och bestämmde tid och sådär, så nu är det bestämmt att hon kommer imorgon vid 1 tiden ungefär så ska åka in till stan och hämta henne då. Så imorgon får man sätta klockan ;P Nej nu måste jag sätta igång att städa som jag lovat mamma eftersom sofia ska komma, haha. Kanske inte är så trevligt om det ser ut som det gör nu, när hon kommer. Sen blir det till att fixa iordning sig. Ikväll vet jag inte riktigt va som händer efter talangjakten, får väl se och hoppas på att det blir lyckat. Kanske blir att dricka lite och grilla eller något liknade. Hoppas på en lyckad kväll iaf =)

ha det bra alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback