Skarasommarland

Idag har jag typ inte gjort något ^^ slappat hela dagen fram till 5 , haha inte ovanligt nu för tiden asså .. slappar ju är det enda jag gör typ :S Vid 5 tiden kom Putte hem till mig , haha inte ovanligt det heller nu för tiden ;P Vi gjorde inte mkt kollade på tv och satt vid datan typ , sen var vi hemma hos Noomie och kollade på en film .. Kom just däifrån nu, filmen var inte jätte bra .. fast endå bra, haha. Träffade också Janni , som berättade att Jesper också ska te Skarasommarland.
Jag och Putte ska ju nämligen åka till Skarasommarland :D haha , ska bli så jävla kul ! Kommer hem igen på Torsdag , så det blir inget skrivande i bloggen på dessa dagar jag är borta :D men skriver så fort jag kommer hem igen åh då kommer det nog även bilder. Ska bli skönt att komma iväg häifrån ett tag faktist , händer endå inget här hemma känns det som. Det enda jag gör är att sova , sitta vid datan, kolla tv och slappa typ :D haha , inte mkt till sommar detta asså! Sen började ju gothia cup idag också, vilket betyder gothia disco :D wiiee ! Hoppas det blir av att vi åker in ;P hmm , ser väl gasnka mörkt ut nu .. men men vad som helt kan ju hända en sommar som denna ;P haha! Nej nu ska jag packa sen blir det sängen , ska upp halv 8 imorgon :( buuh va tidigt !

SARASOMMARLAND HÄR KOMMER VI !!



ha det bra alla <3

Kommentarer
Elin säger:

Ha det så kul :)

2008-07-15 | 22:25:42
Bloggadress: http://cherribomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback