sista kvällen med gänget

Orkade inte skriva något i bloggen igår så skriver om gårdagen idag ist :)

Jag och Sofia var fruktavsärt trötta så vi gick upp vid 1 tiden, haha! Sen låg vi bara och slappade fram tills typ halv 6 tiden då henke kom förbi =) Efter en stund kom också Putte och Malle förbi för att göra oss sälskap ;P Noomie solade men kom hit vid halv 7 eller något när hon var klar. Så satt vi här ett tag och tjötade sen bestämmade vi oss för att åka ner till Pinan för att köpa pizza, Sofia är helt galen i pizzan så hon ville ha den idag också ;P Så det blev pizza idag också, så nu får jag änna sluta äta sån mat. Noomie tror ju att jag kommer bli fet om jag fortsätter äta sådär , så är la bäst att sluta haha. Sedan åkte vi en sväng med mopparna för att kolla på alla fula konferensare :D haha. Sen åkte vi hem till mig igen och bestämmade att vi skulle cpa med alla konferensare på natten ;P haha! Vid 10 tiden åkte vi till konferenstältet och kollade läget :P vi mötte också upp , Oliwia, Pontus, Pontus lille bror, Henke, Therese och Julia vi tältet =)

några bilder ifrån tältet :)



Det blev änna lite drag i tältet idag, dom körde ; kom igen lena med Håkan och alla blev helt galna :D haha.
Men typ efter det så begav vi oss hemåt, men hem kom vi aldrig. Vi åkte till betel och jag har faktist ingen aning varför och det regnade :/ vi mötte också annie panni där och stog och tjötade en stund. Sen efter vi stått där en ganska lång stund så begav vi oss hem till slut endå, vi skulle se film men det blev ändrade plander och jag, Noomie, Sofia, Putte, Malle och Henke bestämmde oss för att trotts allt cpa med konferensarna så vi tog ägg med oss och körde med mopparna :D

såhär coola var vi ;D



G A N G S T E R

Haha, det va riktigt jävla kul , men efter att ha kastat på husvagnar och tält så bestämmde vi oss för att ägga någon i huvudet, men tyvärr blev det inte så lyckat det kom i henne luva ist :( haha . men vi hade iaf jävligt kul ! Sista kvällen med sofia måste man ju göra något som hon kommer minnas ;) och detta kommer hon garanterat minnas :D Efter att ha fått slut på ägg så ville alla hem, så vi gick hem. Jag, Sofia och Noomie skulle sova i husvagenen, sista natten för sofia :( Just när alla kommit in och satt sig skönt, så hör vi hur det börjar ös regna och det slutar inte regna och det regna fan inte lite asså! shit , men det gick tillslut att somna. Men när vi vaknade regnade det fortfrande och det var kallt i husvagen så vi gick in så fort vi orkade och käkade. Och nu sitter jag här framför datan och sofia sitter och kollar barnpogram, haha det har vi nördat alla dagar hon varit här :D Men sånt för man göra ibland (A) haha . Nej nu ska jag fixa mig och sen åka in till staden Göteborg för att lämna Sofia :( <3 Ikväll vet jag inte vad som händer, regnar det såhär mkt så blir det väl bara sitta och slappa och kolla film, annars blir det nog till att cpa med alla idag också :D wiiee ! haha så jag hoppas att det slutar regna. Om någon har några planer om vad man kan göra idag så hör av er :)

ha det bra alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback