mysig kväll

Gårdagen blev riktigt mysig , det va planer på att dricka iaf ifrån mitt och Malins håll men det blev aldrig av och tur var väll det för det regnade hela kvällen och då satt vi inne hade just käkat en god måltid tacos för 4 st, jag, Putte, Malle och Henke. Sedan satt vi och tjötade och gjorde saning eller konsekväns, haha det låter säkert skit tråkigt och täntigt men så jävla kul var det :P iaf konsekväns :D Igår åkte både Noomie och Therese bort, vet inte riktigt när dom kommer tebax men hoppas att ni får det kul :D åh när du kommer Noomie är det inte långt kvar till lkpg och elin :D wiiiee !! Fan va roligt vi ska ha , hoppas jag på ;P haha .. så det händer något denna sommaren. Idag får vi se vad som händer , inte pratat med putte än han ligger och sover så får la se när han vill vakna :P haha! Nu ska jag krypa ner i sängen igen och kolla på tv och vänta på att han vaknar :P haha.

ha det bra alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback