lyckad kväll :D

Gårdagens kväll blev riktigt lyckad trotts att Linnea tyvärr inte vann :/ Men hon var grymt duktig :D
 
Linnea sjunger på scen

Det var många duktiga med detta året och det var en ny grej dom hade tagit med, att publiken fick rösta vilket var ganska dåligt eftersom det va några ifrån Hönö med och dom fick liksom över 100 röster. Så det var ju liksom ganska självklart att dom skulle gå vidare. Det var också dom som vann första priset. I år stannade vi kvar tills allt var slut, det va enna gött när det endå va så fint vädre lite lång tråkigt bara, men men det är ju bara en gång om året så man får ju offra sig ibland, haha. Nej det va mycket trevligt.  När det va slut bar det av hem till Putte där Henke, Malle, Oliwia, Therese och Putte var. Senare på kvällen kom också Linnea , Allie och Johannna. Men jag blev inte så lång varig eftersom jag skulle upp tidigt och åka in till stan och hämta upp sofia :)

Vilket jag nu sitter och väntar på ;P Ska städa lite också sen ska syrran köra in mig till stan och så jag möta upp sofia där , men ser verkligen inte fram i mot buss resan hem i detta jävla vädre. Usch det är ingen höjdare att åka buss när det är så här varmt. Men kan ju inte skit i lilla fia , haha . Skulle ju vara lite elkat. Nej nu ska jag fixa det sista sen ska jag åka in och hämta henne. Ikväll händer nog inte så mkt , dom flesta ska nog dricka men pratade med Henke förut så ska nog hälsa på han och Oliwia när dom är barnvakter och ta en cigg och tjöta :) sen får vi la se va Sofia är sugen på att göra :D
Skriver mer ikväll om hur dagen/kvällen har varit

ha det bra alla <3

Kommentarer
Noomie säger:

jag ska också vara "barnvakt" idag :P

2008-07-05 | 13:04:00
Bloggadress: http://noomieb.blogg.se/
emma säger:

hehe , fan va tråkigt :O

2008-07-05 | 19:34:58
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback