jobb ger pengar, slappa fördriver tiden

Igår:  Det blev riktigt slapp ;P kollade på paradise hotel, svenska som gick i respris typ hela dagen. Så jävla bra ! haha Orlinda, den jävla bitchen asså , haha .
Det blev Inget knippla för mig & Putte så han var här hela dagen igår och bara slappade med mig :)
Vi hade typ inget att göra men så putte ville sminka mig ;P haha , men för att han skulle få göra det så skulle jag också få sminka han , haha och resultatet blev riktigt snyggt asså :D hahahah
 
           
neger emma , viting putte   haha ,putte såg inte riktig ut

Senare på kvällen ringde Henke penke och ville hälsa på oss lite ;P så vi åkte och tankade min moppe sedan tog vi en cigg tjötade lite och sen in te mig och kolla film :D Vi såg på 5 girls och room 205 , 5 girls va riktigt bra ;P Rekomenderar den iaf för Noomie, verkligen en sådan film hon älskar ( inte ) haha ! Den andra var dansk och inte sådär jätte bra , den var typ som ;strandvaskaren om ni sätt den, fast dansk ^^ Alla tre slumrade till , men vakande vid filmens slut vilket var vid  typ 4 tiden. Sen blev det sängen.

Idag: Mamma väckte mig tidigt idag, för att vi skulle åka in tidigt och städa.. Har ju tagit över min systers städ jobb nu under 4 veckor , riktigt segt ! Men 500:- för en timma, det är lätt värt det =) haha. Så jag och mamma åkte in dit och städade, riktigt jobbigt efter lite sömn under natten. Men men det måste göras.. Idag åkte också alla konferensare hem, denna veckan har gått riktigt fort imot vad det brukar. Känns inte som om jag gjort något :O Men det beror nog väldigt mycket på detta jävla vädret som vi har ! fyfan. Var klar med städningen vid typ halv 3 tiden och var hemma vid 15 över 3 då jag städade mitt rum, haha får ju passa när man redan var igång ;P Sen kom Putte hem te mig och vi typ har bara slappat hela dagen och nu sitter vi och kollar på Tyst vittne och har just käkat världens godaste mackan som pappa gjorde till oss :D

       se och njut !



Nej nu ska jag gå och se på Tyst vittne med Putte.
Så får vi la se vad som händer senare, Putte vill ut och åka moppe .. men jag ska egentligen köra hem honom men orkar inte, haha. Så han får stanna ett tag te , tills jag orkar ^^ Vi behöver endå prata om Skara sommarland som vi ska åka till på Tisdag till Onsdag, ska bli så jävla kul :D Åh komma bort ifrån denna jävla ön ;P

Ha det bra alla <3

Kommentarer
Noomie säger:

Du ser ut som en apelsin och putte som ett spöke haha;)

2008-07-13 | 23:16:27
Bloggadress: http://noomieb.blogg.se/
emma säger:

haha , tack för komplemangen noomie ;)

2008-07-14 | 17:55:55
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/
M a m m a . J e s s i c a säger:

tack så mkt, jag tar betlat numera för att göra en design. är du intresserad ändå, kan du maila till mig :)

2008-07-14 | 18:29:23
Bloggadress: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback