HEJA BLÅVITT

Just nu sitter jag och tittar på blåvitt - djurgården och blåvitt leder med 2-1 UNDERBART !
Första målet gjordes av nr 10 Niklas alexandersson
och andra målet gjordes av nummer 29 Robin Söder,
endas 17 år. Född 1991, haha trodde inte det var sant när jag hörde det,
trodde inte sånna unga fick vara med i alsvenskan,
men tydligen hade jag fel :P haha
Och nu tog matchen slut :D blåvitt vann !
HEJA BLÅVITT , HEJA BLÅVITT !
Känns underbart att dom vann, dom behövde verkligen det för att ha en chans på guldet,
även om det är många matcher kvar att spela.

blåvitts bästa spelare

Niklas Alexandersson Blåvitts bästa spelare :D
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag händer det nog inte mkt alls faktist, mår skit dåligt så orkar inte göra något , sitter och kollat på det jag brukar, barnpogram :D haha . Dom flesta andra ska nog dricka idag, det är ju knippla hamnfest idag också, men fan orkar inte .. hade vellat men , usch nej inte som jag mår. Sen ska mamma och pappa också dit, haha inte så kul att vara där då ^^
Sen kostar det ju pengar också, vilket det är brist på :/ haha . Ja va ska man säga , detta suger ! Nu börjar det regna också, shit nu börjar det oska med :O vafan är det här för väder och va är det för sommar? hmm , ja jag undrar det

ha det bra alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback