Godmorgon

Jag och Sofia slappade typ hela dagen igår fram till typ 3 eller något sen gick vi hem till Noomie och satt och tjötade en stund och efter ett tag kom Therese också dit. Sedan ville Henke träffas och ta en cigg och då blev det också en sväng med mopparna, riktigt tråligt egentligen :P haha. Sen åkte vi hem och träffade Annie som hade varit utomlands i två veckor, hon var skit brun !  Vill också åkte iväg :( Efter att vi hade varit där begav vi oss hem till Putte för Therese skulle hämta något, sen hängde han på hem till mig där vi bestämmde oss för att köpa pizza som jag hade lovat Sofia :) Så hon blev glad, haha. Vi väntade på att ungdomsmötet skulle börja , haha inte för att någon av oss är kristna liksom så att vi vill gå dit för att be och sånt utan för att det är kul att se på alla ;P haha. Så under tiden vi väntade på att det skulle börja så kollade vi på änglagård, dom sände både 1; an och 2; an. Jocke kom också förbi en stund, han skulle säga godnatt till Noomie =) gulligt ! Sen blev klockan 21:45 och vi begav oss till tältet, HAHA riktigt kul var det, fan har nog aldrig skrattat så mkt på länge asså ^^ Sofia tyckte också det va roligt där inne, haha så det va ju bra. Sedan åkte vi mest runt lite och sen grattulerade vi Therese som fyllde år :D Åh då kom regnet så det blev att köra fort hem till husvagen, Noomie, Therese och Putte hängde också med. Så satt vi där och tjötade typ till 01:00 eller något sen blev jag och Sofia för trött ;P Så vi fick be dom andra gå. Sen sov vi gött :D Fast morgonen var ju inte lika god att vakna upp på iaf, fyfan va varmt det va trodde fan jag skulle dö så vi typ gick hur fort som helst in till mig och la oss i sängen och kollade TV. Dagen vet jag inte ritkigt hur den ser ut än så länge, kanske blir att gå ner till badet om vi orkar annars sitter vi väl här och slappar. Både jag och Sofia är grymt trötta ^^ haha . Ikväll ska vi ju fira Therese iaf <3 synd bara att det är brist på dricka , men får la försöka fixa det på något sätt =) Nej nu börjar det något bra på tv ser jag så nu ska jag lägga mig i sängen xD

ha det bra alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback