bakfull och trött

Nu va det enna ett tag sen jag uppdaterade kände jag ^^ så får väl skriva lite nu när jag endå har tid över ;) haha.
Vaknade klockan 05.45 idag och kunde inte somna om och kom i säng igår runt 02.30 så det blev inte för mkt sovande, men iaf så gick jag upp tog  två värktabletter och lite att käka, sedan gick jag in på mitt rum igen och satte på tv; n och som tur va hade mitt favorit pogram börjat :D Och alla som känner mig vet ju vilket det är ;) haha . Så jag satte på det och somnade vid typ 7 tiden eller något igen och gick inte upp förens nu klockan 12:46 eller ja , har väl inte riktigt gott upp än heller ;P haha . Men jag sitter upp i sängen ist för ligger nu ;) haha. Sitter och chattar med Therese den enda som är vaken nu, alla andra ligger och sover TRÅKBARN, haha men det brukar vara ombytta roller jag och therese är la dom som brukar sova längst och nu sover alla andra va är det här? haha. Igår va det knippla hamnfest ganska lyckad kväll , fast också ganska tråkig ^^

Började med att vi åkte till knippla med 7 färjan, så satt vi nere vid kiosken typ till 8 eller något sen gick vi hem till veronicas syrra och lyssnade på musik och sådär. Sedan gick vi ner igen och då hade det la kommit ganska många mer, men vi satte oss där vi satt ifrån början igen ;P Åh sen vid 9 tiden kom typ alla , haha många som var roliga att träffa och många som var mindre roliga att träffa, men men bara att hålla masken.. Noomie hade ju tydligen vissa krav under kvällen om att få se mig full och sedan ett och annat strul, förverkligade jag din kväll nu då Noomie? haha. Ja alla blev nog ganska fulla om man säger så ;P haha . Det tråkiga var bara att jag och Noomie inte hade några pengar så vi kom inte in där bandet spelade och sådär, och det gjorde alla andra så det va la inte så himla party :( haha . Men vi roade oss endå så gott det gick, sen hittade vi torslanda kompisar på färga hem , när vi trodde den skulle åka till burö men den åkte visst först till hyppeln , sen te rörö sen tillbaka till knippla igen och SEN till burö, så vi var ganska sura efter det. Så under tiden fick vi sitta och prata med dom och dom kände tydligen mitt ex också så dom satt och tjötade om honom typ hela tiden, sedan kände dom också Noomies kära ex.. haha . Ja, lite kul var det allt. Har inte lagt in bilderna ifrån kvällen på datorn än, men orkar inte lägga in dom här nu iaf, kanske gör det sen beror på , men lägger in dom på bdb för dom iaf för er som vill se ;) haha. Nej nu ska jag ta två till värktabletter och sova , så får la jag se om det bli knippla ikväll igen, mår jag som jag mår nu så blir det la tyvärr inte det :( Och till alla som vill ha kontakt med mig idag så finns jag på hem telefonen, mobilen är död och har ingen ork till att ladda den.

ha det bra alla <3

Kommentarer
Noomie säger:

Nej du blev inte så full som jag hoppats på, men strul det fick jag se :D Heja dig och kebaben

2008-07-12 | 15:04:36
Bloggadress: http://noomieb.blogg.se/
emma säger:

haha , nej men kanske var för att du va 100 gånger fullare ;) haha . du får se te att inte vara så full nästan gång så kanske du märker att jag e full, har du tänkt på det så någon gång? :P

2008-07-12 | 17:30:47
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback