Jul fix

Så nu har jag fixat med lite jul saker i rummet för att komma in i jul stämning, inte för att det känns som jul sådär jätte mycket kanske men det hoppas jag kommer snart. Även om denna julen inte kommer bli som alla andra, alltid hafft traditionell jul med hela släkten osv men nu ska det bara vara familjen + farmor utomlands. Så det blir något nytt bara att hoppas på det bästa. Sitter här och lyssnar på lite skön julmusik för att försöka komma in ännu lite mer i jul känsla, bara snön som fattas nu. Hoppas den kommer snart så jag får se lite av en vit jul iaf :) haha. Nej nu när jag varit duktig och städat och gjort fint ( bilderna nerdanför visar resultat av hur fint det är i mitt rum nu ) så förtjänar jag både pizza och chips + en film sen blir det idol, håller tummarna hårt för kevin, vem håller ni på?

          



peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback