24 timmar kvar

Okej om 24 timmar sitter och på planet, gud när man beställde resan i april eller vad det var så kände det jätte långt ( vilket det var också ) men nu sitter man här och det är bara drygt ett dygn kvar.. herregud :P Ja jag har nog packat ner hela jävla gaderoben haha så fick packa om och ta bort massa :( men tror jag har med mig det viktigaste nu iaf. Ska ju även ha med mig datorn ner så om det funkar med internet så blir det väll till att försöka skriva i bloggen en gång om dagen så ni kan följa mig där nere med :) Men det är bara om det går och det inte är alls för dyrt ( om det nu kostar något ) men man kan ju hoppas på det bästa. Igår så hade jag en trevlig "hejdå" middag här för mina nära och kära det var hur trevligt och roligt som helst, fast det blev nog en del hårda ord men sånt som händer haha.. det var ju bara för att man ville ha det man ville ha under paketleken som man sa det där (A) eller iaf jag :) haha. Jag fick det som andra ville ha mer än mig tror jag, haha. Så kan det också gå men fick en sak iaf som jag slogs mycket för , mohahah. Nej nu ska jag fixa med det sista och städa mitt rum just min ipod funkar igen också, för er som inte vet slutade den fungera igår och jag blev riktigt ledsen eftersom jag suttit och hämtat hem massa musik nu i flera veckor för att kunna lyssna på där nere så bara slutade den funka igår :( Men idag på morgonen så funkade den igen, wiie va glad jag blev :D haha. Ska även förmodligen köpa ett nytt startpaket idag till comviq så att jag kan ha med det ner och sms med några kanske? :D saknar min mobil :( Här kommer lite bilder ifrån kvällen igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback