Wiiieee

Igår kom William hit och satt fixade äntligen datan, så ah igår höll han iaf vad han lovade :) tack så mkt för hjälpen ! Sen ska han få låna min dator också, haha fast vet ej riktigt om jag kommer klara mig utan den i en hel dag :( Men nu är den fixad och går sjukt bra och allt sånt så det är ju bra! Annars igår gjorde jag inte alls mycket var duktig och var ute och gick med Putte som har börjat bli en vana nu ;) Var även ute en stund med Jocke och Noomie också, så igår va jag riktigt duktig! Åh för ovanlighetens skull kändes gårdagen som en riktigt bra dag. Nej nu ska jag fixa iordning mig sen ska jag gå hem till Noomie och leka med henne och Jocke, ingen skola idag eller haha jo det är det väl egentligen men jag och Noomie har redan gjort det dom ska göra så hur onödigt är det inte att komma ? jo ganska onödigt tycker vi :D haha

ha det bra alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback