tröttare kan ingen vara

Ja nu har skolan böjat på lite mer alvar känner man och om man gemför med att gå eftermiddag som jag gick innan, där jag började vid 13:00 typ varje dag och fick gå upp vid 10:00 tiden medans jag nu får ist gå upp vid 06:00 och kommer hem vid 13:00 när jag egentligen är van vid att åka in till skolan. Jag har inte riktigt fått in mina rytiner än och det kommer nog ta ett tag innan jag får in dom också , haha! Igår va jag så trött så när jag kom  hem somnade jag åh när jag vaknade trodde jag att jag att ja hade sovit hela tiden och inte varit i skolan så att jag hade missat skolan, så jag slänge mig efter telefonen och ringe Noomie som vanligtvis inte var hemma :/ men efter en stund kom jag på att jag redan hade varit i skolan och att hade somnat efter skolan, haha! Sen har jag fått en konstlig svulnad på min hand :'( jag har blivit biten av något och det har svulnat upp så handen ser typ dubbelt så stor ut och det kliar as mkt , buhu !
nej nu ska jag ta mig något att käka sen får jag göra iording mig åh sedan åka in till en lektion och sen hem :P haha
känns rätt onödigt , men ska få böcker så måste + att jag är ledig hela dagen imorgon :D ska bli riktigt skönt att få sova ut

ha det bra alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback