stora förväntingar ger besvikelse

usch .. haha måste bara börja med att idag mår jag fan inte bra! och snart kommer william hit och ska fixa min data, sen kommer mamma och hon är nog inte för glad på mig idag skulle jag tro.. vaknade tidigt idag och städa bort det sista ifrån igår så nu ser la det någolunda ut , inget förstört iaf som tur va. Nej detta va nog första och sista gången jag hade fest där "alla" fick komma iaf , haha för man märkte verkligen att alla kom :O I början var det hur lugnt som helst, jag, Therese, Malle, Beckan, Elin och Annie satt och sjöng sing star och drack lite smått :) Sen kom det några sen några till och sen va nog hela huset typ fullt :O haha och jag kände inte äns hälften av alla dom som var här.. Men ja vissa hade nog ganska roligt andra mindre roligt, men fan va folk det kom iaf.. Men bor man på en ö så gör man :( nej nu ska jag sova eller något känns inte som om jag sovit något i natt , fast det är la kanske inte så konstigt när två killar kom hit mitt i natten och satt och tjötade på mig, Therese och Oliwia att köra klä poker .. haha lite smått kul ^^ åh alla får hålla tummarna för att william lyckas fixa min data så att jag kan vara inne på den nu är den fan segare än någonsin :/ buhu !

ha det bra alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback