Skoltrött

Efter att ha gått knappt två veckor i skolan har jag redan börjat bli skoltrött :/ åh det är ju kanske inte alls bra med tanke på att skolan just har börjat. Var hemma ifrån skolan idag, för egentligen skulle vi varit lediga men natuligtvis så lägger dom in en lektion idag men jag hade ingen ork till att gå dit idag. Men det var ett undantag och ska inte hända igen! Nu ska jag börja käka nyttigt också eller nyttigare än vad jag är van vid åtminstånde, för att se om det hjälper för att må bättre. William som lovat nu flera gånger att han ska fixa datan har ännu inte gjort det, men har sagt att han ska göra det idag.. så vi får väl se om han håller vad han lovar denna gången. För nu är min data verkligen ett stort kaos :/ nej nu har jag laddat ner lite filmer som jag ska ta och titta på :)

ha det bra alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback