mkt problem

Jag har hafft en del problem med bloggen df har jag varit ganska dålig på att uppdatera, eller rättare sagt har jag inte kunnat uppdatera pga att mitt lösenord inte har funkat och när jag ist bytt så har det endå inte funkat :/ men nu äntligen så funkar det :D så ska väll ta och berätta vad som hänt under veckan.

Helda denna veckan som har varit har det vara göteborgs kulturkalas och jag var inne i onsdags, torsdags och lördags.
I onsdags var det ganska misslyckat :P haha inte alls speciellt kul men både torsdagen och lördagen var något extra som man sent kommer glömma ;) I torsdags fick jag se takida , grymt kul :D Och i lördags var vi inne på mix megapol fett roligt ;) med Veronica och Putte , sen gick vi på en kina pub liknande sak och drack lite, haha ! sen blev det efterfest hos oliwia + en jävla massa tjaffs med allt och alla. åh ni kallar mig patetisk, till låt mig små le :) jaja iaf bortsett ifrån det så var det en jävligt lyckad lördag!

och så lite framåt..

idag - skolan börjar, noomie kommer hem <3 therese blir moster, till den sötaste lilla flickan :) grattis (Y)

imorgon - första dagen i skolan

fredag - nrdj in the park på liseberg

lördagensam hemma tills söndag vilket innebär party hos mig :D alla som dricker är välkommna ;)

ha det bra alla <3

Kommentarer
terran säger:

TACK EMMA! <3 :D:D

2008-08-18 | 13:01:26
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
emma säger:

lungt gumman :D

2008-08-18 | 13:02:37
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback