mitt liv är förstörst :(

okej nu är det så att mitt liv är förstört typ, fyfan min kamera har gått sönder och den är fan mitt allt! haha nej inte för att gå till överdrift, men vafan ikväll ska jag ha stort party och så gick kameran sönder igår :'( detta suger riktigt mycket! Igår var jag med Jocke och Noomie mest vi var hemma hos Jocke åh satt och drack han gjorde en massa goda drinkar till både mig och Noomie, haha gott gott ! Men om jag ska vara ärlig fick jag nog lite för mycket av det goda kanske (A) haha! Sen gick vi hem till Jesper en stund, sen vidare till golfen och sen till Lisen =) det va trevligt satt och pratade och träffade både Lisen och Mela som jag inte träffat på ganska länge känns det som :( så det va trevligt. Får väl se hur det blir ikväll nu.. men det e ju bara att hoppas på att blir som planerat, mycket folk och mycket fylla :D haha. Nej nu ska jag käka sen ska jah ta en promenad med Oliwia som ska ut och gå med hennes lilla kusin Nova =)

ha det bra alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback