Godmorgon

Vakande för lite mer än en halvtimma sen, alltså lite innan 6 och har inte fått mycket sömn under natten känns det som.. vaknat var och varannan timme och det är ganska jobbigt när man ska upp till skolan :/ Men nu är jag uppe iaf hyffsat pigg, har just käkat ska fixa mig sen åka iväg vid 5 över halv 8 och träffa nya klassen idag. Igentligen började skolan igår men då hade vi bara upprop och man fick skriva in sig och sådär så jag sket i det , haha . Eller det va nog mest för att jag skulle få gå själv (A) men igår kom min älsklings Noomie hem , neger som hon va :P haha ! <3 nej men nu måste jag nog fixa mig för om jag försover mig , haha vilket jag inte kan göra  eftersom jag är uppe :D men om jag sitter här vid datan hela tiden lär jag inte hinna och då vet jag en som inte blir så jätte glad på mig :P haha

ha det bra alla <3


Kommentarer
Fia säger:

Godmorgon! Hoppas du får en bra dag:).

2008-08-19 | 06:44:24
Bloggadress: http://ffiaw.blogg.se/
emma säger:

tack så mkt , desamma :)

2008-08-20 | 14:52:27
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback